czwartek, 20 października 2016

Puder delikatnie rozświetlający - Catrice czy Bell?

Wszystkie kobiety wokół oszalały na punkcie rozświetlaczy, a ja już dawno poszukiwałam zwykłego pudru rozświetlającego na całą twarz, którego na próżno było znaleźć. Ostatecznie po wybraniu się do drogerii znalazłam dwa, które mnie zaciekawiły, jednak tylko jeden z nich zasługuje na polecenie.

                                        


Bell HypoAllergenic stworzony został z myślą o pielęgnacji cery wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Ja prawdopodobnie od niego dostałam wysyp małych krostek. Kolejnym minusem jest słabe krycie , praktycznie jest ono nikłe. Broni się jedynie wielobarwną strukturą, można oddzielnie używać jako róż, bronzer, ale nie o to chodzi w pudrze mozaikowym. Na twarzy odbija delikatnie światło, nie ma żadnego brokatu, rozświetla twarz i o to mi chodziło. 
Cena ok 11 zł. 

                                          

   
 Drugi puder mozaikowo - rozświetlający to Catrice. Jedyny minus to opakowanie, które po kilku użyciach wygląda bardzo nieestetycznie. O wiele lepiej kryje od Bell, twarz nabiera blasku i wygląda na zdrowo odżywioną. Mój faworyt za ok. 16 zł?


                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger