piątek, 8 września 2017

Biały Jeleń Nawilżający krem do twarzy

Kiedy trafiłam przez przypadek na "zwykły" polski krem w hipermarkecie nie sądziłam że będzie taki dobry! Zapraszam na recenzję Nawilżającego kremu do twarzy polskiej marki Biały Jeleń.




Jestem naprawdę bardzo zadowolona, że trafiłam na ten krem, co więcej jak to się stało że wcześniej go nie miałam?
Gęstą, mleczną konsystencje znajdziemy w przezroczystym słoiczku, dzięki któremu widzimy zużycie kremu. Niewielka ilość kosmetyku starczy, aby pokryć nim całą twarz oraz część szyi. 

Dość już o opakowaniu.
Co najbardziej mnie zachwyciło? Przede wszystkim odczuwalne nawilżenie skóry. Chyba nigdy wcześniej nie miałam, aż tak dobrze nawilżonej cery, która nie jest lepka, tłusta, nic z niej nie spływa. Krem w kilka chwil wchłania się w skórę, która od początku pije i staje się elastyczna, nie odczuwa napięcia, staje się miękka i jedwabista.
Neutralny zapach, bez zbędnej chemii umila stosowanie kremu.
Krem potrafię używać zarówno na noc jak i dzień. Pod podkładem sprawuje się idealnie, nic się nie waży. 
Poniżej skład kosmetyku, który zawiera m. in. ekstrakty z koziego mleka, pantenol. 


Cena od 10 zł do 15 zł za 50 ml nawilżającego eliksiru, naprawdę warto spróbować! Raczej skuszę się na kolejne kosmetyki z tej serii. Czy któraś z Was również je używała?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger