piątek, 22 lipca 2016

Bogaty krem odżywczy z olejkiem Mixa

Już dawno chciałam wypróbować jak na mojej normalnej/suchej? cerze sprawdzi się zachwalany krem Mixa w słoiczku. Jak zawsze szukałam czegoś mocno nawilżającego i bogatego, a że Mixa dodatkowo jeszcze zawierała olejek z wiesiołka to musiałam go kupić. 

                                       




Od razu zastrzegam, że cena kremu jest różnorodna, w zależności od sklepu. Można go dostać w stałej cenie za 25 zł, ja kupiłam w Auchan za ok 15 zł. 

                                       


Rzeczywiście krem spełnia swoje zadanie, może dzięki gęstej konsystencji, nawilża cerę. Z początku stosowałam go na rano przed nałożeniem makijażu, jednak kiedy zmieniłam krem BB zaczął mi się rolować i wiem na pewno, że zwyczajnie obydwa nawilżacze się nie pokochały...Zdecydowałam się używać go jako krem na noc i jestem bardzo zadowolona, twarz na rano jest promienista i wypoczęta, więc czego chcieć więcej? Dodatkowo nie zawiera szkodliwych parabenów i marka Mixa została stworzona do pielęgnacji delikatnej skóry niemowląt, dlatego zaufam mu ponownie, pewnie zimą kiedy cera znowu będzie wysuszona. 

                                          



                


                  



         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger