niedziela, 4 września 2016

Mizon Water Volume Aqua Gel Cream

W okresie letnim używałam pod kremy BB czy podkład, kremu - żelu z firmy Mizon. Jestem zwolenniczką mocno nawilżających kremów, a ten dodatkowo reklamowany jako wodny pozyskiwany z głębin Alaski, przekonał mnie.



A jaka ocena po zakupie? 
Formuła lekkiego żelu powoduje, że po kilku chwilach od nałożenia na twarz krem się wchłania do matu. Jednak dla mnie krem nie jest wystarczająco nawilżający. Po dłuższym stosowaniu moja cera zrobiła się trochę przesuszona i konieczne stało się zainwestowanie w wieczorny mocno nawilżający krem.   


Mizon pięknie i świeżo pachnie, w sam raz dla niewymagających cer. 
Przekonuje mnie skład kwasu hialuronowego, ekstrakt z bazylii, lilii wodnej, lukracji i woda z Alaski :) 
 Tubka 45 ml kosztuje ok. 30 zł. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger