niedziela, 10 maja 2015

Rossmann promocja na produkty do ust

Dzisiaj kończy się osławiona promocja drogerii Rossmann - 49% i wczoraj zdałam sobie sprawę, że z niej nie skorzystałam. Poluję na jeden z podkładów Bourjois, ale kiedy weszłam dwa tygodnie temu do jednego z dostępnego sklepu sieci i zobaczyłam, że nie mają szafy tej firmy postanowiłam, że kupię tylko to co potrzebuję. Dlatego wczoraj szybko obkupiłam się w kilka produktów do ust. 




Póki co waniliowe masło z Nivei oraz Baby Lips z Maybelline odkładam do szuflady, żeby poczekały na swoją kolej. Nie chcę używać wszystkich produktów na raz, nie o to chodzi. Najlepsza recenzja jest po długotrwałym sprawdzeniu kosmetyku. 


W pierwszej kolejności testuję błyszczyk z Wibo XXL Lip Sensation z kwasem hialuronowym o numerze 2. Fajny delikatnie różowy kolor. Wyniósł mnie chyba po przecenie ok. 4 zł :) 
Druga to pomadka w sztyfcie Rimmel Lasting Finish Colour Rush również w kolorze łososiowym. Jest o wiele lepsza niż Revlon Just Bitten Kissable, bardziej miękka i nawilżająca. Trwałość również mnie satysfakcjonuje. Efekty poniżej:




   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger