niedziela, 10 maja 2015

Codzienny demakijaż

Dzisiaj chciałabym przedstawić, jakie produkty używam do demakijażu twarzy. Aby być posiadaczką pięknej cery, niezbędna jest codzienna wieczorna pielęgnacja, a do niej zaliczamy przede wszystkim dokładny demakijaż.
 Oto moja lista aktualnych produktów:





Pierwszym w kolejności jest Collagen firmy BingoSpa, całkowice polski produkt! Jest to przynajmniej dla mnie nowość, którą ostatnio odkryłam. Oczyszczam nim cerę z całego makijażu. Dobrze się pieni, a skóra jest naprawdę miękka po jego użyciu. Cena bardzo niska ok. 9 zł w stosunku do pojemności 300 ml. Jedynym minusem dla mnie jest to, że pianka często wchodzi mi do ust i ma nieprzyjemny posmak mydła.



Następnie przecieram twarz tonikiem Ideal Glow L'oreal. Wiem, że w składzie znajduje się alkohol, ale chciałam jeszcze zdążyć przed latem oczyścić cerę ze wszelkich przebarwień pozostałych po zimie. Rzeczywiście dla efektu rozświetlenia alkohol ma dać nam wrażenie pięknej cery i najważniejsze że ja tak czuję. 


Pozostałości po tuszu do rzęs i trwałych cieni zmywam płynem miceralnym Dermedic Hydrain3, często dostępnym w sieci drogerii Superpharm w promocji już od 10 zł.  


Poranną toaletkę zaczynam od orzeźwienia twarzy olejkiem z Bielendy z dodatkiem kwasu hialuronowego. Ostatnio przechodzę na pielęgnację olejkami, pełna nadziei, że tylko naturalne produkty sprzyjają człowiekowi, jednak nie sądzę, że ten olejek jest w 100% naturalny. Bardzo delikatnie zmienia się w mleczny płyn po zmieszaniu z wodą, jest bezwonny i niestety mało wydajny. Ponadto również cena 18 zł jest dość znaczna w porównaniu do pojemności 140 ml. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger