sobota, 9 maja 2015

Makeup Revolution Iconic Elements

Szukałam długo matowych, naturalnych cieni na co dzień, do pracy. Takie znalazłam. 
Od pewnego czasu chodziła za mną paletka cieni do powiek Urban Decay Naked Basics. Kiedy tylko zobaczyłam nowość na stronie internetowej Makeup Revolution doszłam do wniosku, że po co przepłacać, jeśli w jednej palecie mogę mieć aż dwie wersje wspomnianej Naked. No bo po co płacić ok 160 zł, jeśli to samo mam za 19,90 zł i to jeszcze bez promocji??




Używam jej codziennie, łącze kolor jasny z ciemniejszym w załamaniu powieki. Wygląda pięknie i naturalnie, o co mi chodziło. Jedynie na jakieś wyjścia lubię nałożyć coś błyszczącego i wtedy używam Iconic 2, a kolorem w tle jest jeden z ciemniejszych z Elements. Podoba mi się taki efekt. Produkt się dobrze używa, bo MUR cechuje się miękkością i lekką wilgotnością, dzięki czemu cienie potrafią trzymać się na powiekach cały dzień. Jak widać poniżej trochę się osypują, ale mi to nie przeszkadza. 



Moim ulubionym kolorem jest drugi znajdujący się w palecie, ponieważ nie jest całkowicie matowy, lekko połyskuje na satynowo, jednak nie tak mocno jak trzeci, który jest typowym rozświetlaczem. 





  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger