środa, 24 grudnia 2014

Sephora Makeup Academy Palette

Co prawda paletę Sephory dostałam w zeszłym roku na Gwiazdkę, ale nie stanowi to problemu żeby zaprezentować ją dopiero teraz. Jest trochę nieporęczna i to jest duży minus, poza tym stwarza niesamowite możliwości kolorystyczno - makijażowe!

  • Błyszczyki są świetne, trwałość przeciętna, ale bardzo przydatne. 
  • Pomadki - baaaardzo trwałe!
  • Eyelinery nadprzeciętny wybór spowodował, że do tej pory nie użyłam wszystkich kolorów, jednak czarny jest zdecydowanie bardziej napigmentowany niż ten sam z poprzedniej paletki 2012
  • Róże przydały mi się, świetne uniwersalne kolory dla każdego. Jeden z róży jest w kremie i używam go jako cienia, bo ma świetny ciemno- złotawy kolor
  • Korektory i baza pod cienie na początku super, jednak potem nie przypadły mi do gustu, bowiem wyschły i nie nadają się do dalszego używania
  • No i na końcu cienie! Mam lepsze, ale te również nie są najgorsze. Szkoda, że tak mało naturalnych kolorów, jednak te kolorowe są niesamowite! Nasycone, ostre kolory na szaleństwa. Jest wybór. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger