środa, 3 grudnia 2014

olejek awokado Avalin


Wyjeżdżając na tegoroczne wakacje do Grecji powiedziałam sobie, że nie wrócę bez oryginalnego olejku arganowego. Obietnicy dotrzymałam, ale w aptece dostałam tylko olejek awokado firmy Avalin. Jest to grecka marka kosmetyków, dokładnie pochodzi z Krety i produkują oryginalne, naturalne olejki z awokado, ponieważ jest ich tam również pod dostatkiem. Olejki są bez zbędnej chemii, dobre do ciała i twarzy. Ja ostatnio zaczęłam używać na noc do pielęgnacji twarzy tylko olejki. Z twarzy wcale nie cieknie tłuszcz, tylko na początku lekko się błyszczy, ale po kilku minutach większość się wchłania i wnika odżywczo w głąb skóry. Za pojemność 30 ml zapłaciłam ok. 28 Euro. Wiem, że w Polsce podobny produkt dostałabym za kilkanaście złotych, no ale mam satysfakcje i z efektów działania i z tego, że pomogłam greckiej gospodarce. Dodatkowo firma posiada znany certyfikat Ecocert., który jest międzynarodowym znakiem kosmetyków ekologicznych. Niestety produkt można tylko kupić w Grecji.
Oto strona firmy: http://www.avalin.gr/   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 culture blush , Blogger